zaterdag 13 september 2008

Nog heel even...

De laatste dagen waren niet de meest intressante en dus heb ik al een tijdje niks van me laten horen. We liggen veel aan het zwembad te leren, hebben even mogen genieten van een onweersbui zoals je ze in nederland niet tegenkomt (meer regen dan in nederland in een maand valt en zeker 10x zo veel flitsen) en verder zijn we naar de schietbaan gereden om te horen dat we iemand van 21 mee hadden moeten nemen om te mogen schieten.

Dat gaan we dus nog een keer doen zodra we iemand van 21 hebben gevonden die ook wil schieten. Toch heb ik wel alvast wat fotos gemaakt, want het was wel een heel bizar gezicht zo'n gunstore.




















[Het is echt precies zoals je het in films ziet...]


Verder is er eindelijk wat nieuws, vooral niet te veel, over het vliegen: Ik mag aanstaande maandag samen met mijn crew-maat beginnen met vliegen! Dat betekent vooral dat we dit weekend dus veel moeten zwemmen... of eh... leren aan het zwembad.

Om ook een beetje te begrijpen waar alle check-lists over gaan hebben we afgelopen week in een vliegtuigje dat even niet gebruikt werd ge-chair-flyed. Chair-flyen is eigenlijk niks meer dan vliegen zonder ook maar iets aan te zetten, vooral om alle knopjes en metertjes te kunnen vinden die moeten worden gechecked voor en tijdens het vliegen. Zo wordt de werkdruk wat verlaagd als ik straks echt de lucht in ga.

Hopelijk binnenkort een berichtje over mijn eerste vlucht!

Geen opmerkingen: