woensdag 8 oktober 2008

D11? CHECK!

Vandaag mocht ik de rest van het bewijs leveren dat ik er klaar voor ben om solo te gaan. Nadat ik eerst naar de solo van Roy heb gekeken en even heb gepraat met mijn instructeur van vandaag. Ik had al wat verhalen over deze instructeur gehoord variërend tussen: "Streng doch rechtvaardig" en "heel erg relaxed". Zo ging ik met een heel goed gevoel mijn check in en dat gevoel bleek achteraf ook terrecht. Ik heb mijn check gehaald en dat betekent morgenochtend om 6.30 lokale tijd eerst 3 rondjes vliegen met instructeur, waarna hij zal uitstappen en ik voor het eerst helemaal zelf 3 circuitjes zal vliegen. Daarna volgt er een mooie traditie die ik na de vlucht in tekst en foto's zal uitleggen. om 3.30 lokale tijd in Nederland zal ik ongeveer vertrekken. Mochten jullie me willen horen oproepen op de radio dan kan dat via http://www.squawkvfr.net/getAudio.asp?locationTitle=Falcon%20Field%20Airport&locationImg=ffz.jpg&audioURL=http://ms.squawkvfr.net/ffz
Ik zal vliegen op de N965WG (Waarschijnlijk afgekort tot Archer 5 Whisky Golf).
Morgen meer!

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh jongen wat ben ik blij voor je: Papa