woensdag 24 december 2008

De beste wensen!

Voor iedereen die mijn blog volgt:

Fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2009!

Het vliegen gaat hier tussen kerst en oud&nieuw gewoon door dus ik heb niet echt vakantie.
Afgelopen dagen heb ik wat weinig gevlogen maar dat kwam door wat onverwachte gebeurtenissen op school, een paar vliegtuigjes die weer eens een mankementje hadden en wat slechter weer..

Nu gaan we in ieder geval weer door en het IFR vliegen bevalt me nogsteeds super! Ik heb tijdens mijn D03 snacht's gevlogen. Echt super om over phoenix te vliegen met al die lichtjes, en vooral de landing was echt mooi! Op een baan die alleen te herkennen was door de lichtjes eromheen. Nachtlanding nummer 1 staat genoteerd!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He Jasper,

Dank je wel voor je goede wensen! Natuurlijk wens ik jou daar ook hele gezellige dagen ( ook al was je daarvoor misschien liever in Nederland!). Het is elke keer een genot je weblog te lezen: je beleeft zoveel en je opleiding gaat volgens mij best van een leien dakje!
He, nogmaals beste dagen!

Margreet

Unknown zei

KUSJE !

Eigenlijk hoor je hier te zijn! volgend jaar zijn we weer samen !

KUSJE

Anoniem zei

Even zovele goede wensen terug: Hoop op een gezellige jaarwissseling voor je en we zien elkar hopelijk in het nioeuwe jaar. So long and good luck
Papa