maandag 17 november 2008

Cancellen..

Ook dat hoort er bij... Helaas heb ik de afgelopen week een aantaal keer moeten cancellen. Is het niet om het weer dan is het wel omdat het vliegtuig kapot is. Het zit niet altijd mee. Ik heb deze week een paar mooie solo vluchten gemaakt naar verschillende vliegvelden rondom phoenix. Ik ben tijdens 1 vlucht zelfs een heel rondje om phoenix heen gevlogen. Het vliegen gaat nog steeds lekker maar niet zo snel als het had gekunt dus.
Navigeren is niet altijd even makkelijk en zeker het verplichte "uitwijken" is altijd een hoop gedoe in de cockpit. Toch heb ik tijdens de afgelopen 3 solo vluchten een hoop geleerd en gaat het me onderhand steeds makkelijker af. Dat is maar goed ook want de volgende check is vlucht 32! Ik sta morgen helaas verkeerd op het rooster en dat betekent dus weer cancellen.... zucht.
Toch hoop ik aan het einde van deze week mijn laatste VFR solo te kunnen vliegen: vluchtje 35. Dat is een 4 uur navigatie vlucht. Iedereen kiest voor deze vlucht eigenlijk dezelfde bestemming: Lake Havasu. Dat is een meer dat min of meer op 1,5 uur vliegen van de school vandaan ligt en waar je na de landing (Als het vliegtuig niet binnen de 4 uur weer terug moet zijn) een auto kan lenen om naar het meer te rijden en daar een frisse plons te nemen. Ik heb er zin in!
Een korte update maar dan weet iedereen tenminste waarom ik de laaste dagen wat minder vlieg.. Hopelijk gaat het weer harder na mijn 32!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Son,
Jammer dat je niet zo snel vooruit kan als je wel zou willen. Voor iemand die met jouw snelheid door het leven gaat is cancelen niet het best denkbare. Maar de luchten zullen opklaren en ik ben benieuwd naar je 32ste. Pak hem beet he, ik hoor of zie van je, dikke zoen,burothb je Papa