vrijdag 15 februari 2008

CBR here I come.

Heey allemaal,

Vandaag dus de herkansing AGK. Dat was even spannend, en best moeilijk uiteindelijk. Toen ik de klas uitliep gaf de leraar nog even mee dat ik 22 fout had in de multiple choice vragen... Dat zou betekenen dat ik minstens 5 punten voor de open vragen moest hebben, en daar was ik niet echt zeker van.
Na een kwartier stevig balen in mijn kamer, kwam een klasgenoot binnen met het nieuws dat ik toch net met de hakken over de sloot was. 70%... precies wat nodig is om mee te mogen doen met de examens.
Zucht... niet erg tevreden maar gelukkig niet uitgesloten van de examens. Dan moet ik me daar maar bewijzen.

Binnenkort weer nieuwe fotos!

1 opmerking:

Hanneke zei

Oef!! Spannend! Gelukkig ben je hier doorheen. Beschouw dit als een opwarmingsronde. Het kan nu alleen maar beter gaan. Ik ben ervan overtuigd dat het lukt.

Hanneke
Parijs