zaterdag 7 juni 2008

Rijbewijs!

Vandaag mocht ik het dan eindelijk nog een keer proberen. Praktijkexamen voor mijn rijbewijs. Ik werd om 9.15 opgehaald door mn instructeur en ben toen naar het CBR in Assen gereden. Daar bleek dat ik dezelfde examinator als vorige keer had. Ik wist niet echt wat ik daarvan moest denken maar na een tijdje te hebben gereden viel de spanning weg en was het halve uurtje zo om. Waar de examinator vorige keer nog binnenstapte met de mededeling: "Dat was helaas niet goed genoeg" Stak hij nu meteen zijn hand uit met de woorden: "gefeliciteerd, ik vond het goed."

Dus bij deze: Geslaagd (CHECK!)

Nu nog even een gaatje zien te vinden in mijn rooster om het rijbewijs in Soest aan te kunnen vragen.

3 opmerkingen:

Hanneke zei

Van harte gefeliciteerd Jasper!

Groeten vanuit Roland Garros en een niet zo zonnig Parijs :)!

Hanneke

Hanneke zei

Nog even een opmerking over je vorige bericht "CBR" examens in mei: het is mischien leuk voor lezers van je blog (die niet allemaal de opleiding volgen...:)als je af en toe meer uitlegt over de betekenis van verschillende studi
e "onderdelen". Ik ben in ieder geval zeer geintereseerd om er meer over te lezen maar ik zal niet de enige zijn!

Anoniem zei

Jasper, geweldig man wat je allemaal aan het uitspoken bent. Ik wil gewoon op je blog, de rest doen we wel via mail of zo.